ГоловнаНовини містаЖКГ«ЛИСТИ ЩАСТЯ» ВІД ВОДОКАНАЛУ – ЧОМУ БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ?

«ЛИСТИ ЩАСТЯ» ВІД ВОДОКАНАЛУ – ЧОМУ БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ?

25 січня 2017 - Halina

 

«ЛИСТИ ЩАСТЯ» ВІД ВОДОКАНАЛУ – ЧОМУ БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ?

? На днях отримала від КП «Біляївський водоканал» рахунок з боргом в 131 грн. Хоча у мене не може бути боргу – живу в квартирі, щомісяця знімаю показання лічильника, бережу всі рахунки за останні кілька років. Пішла з’ясовувати, виявилося, що це таке розпорядження по підприємству взимку нараховувати вартість за спожиту воду за середніми показаннями. Хочу запитати, чому про це не повідомили жителів? Читаю газету від корки до корки. Такого повідомлення не бачила.

Відповідає Ю.М.Вопіловський, керівник КП «Біляївський водоканал»:

— Всього у нас 5400 абонентів, з них 550 взимку можуть надати нашим контролерам доступ для зняття показань лічильника. Всі інші абоненти – це приватний сектор. В той же час, взимку ми маємо так само, як в інший час, купувати воду, забезпечувати роботу підприємства, виконувати аварійні ремонти тощо. Тому в зимовий час, дійсно, рахунки виставляються за середнім споживанням води, десь на рівні 4-5 кубів з абонента (не залежно від кількості прописаних осіб). Це у випадку, якщо люди не звертаються з проханням нараховувати їм трішки більше кубів, щоб мати резерв платні  на літо. У квітні, коли відкриваються колодці, ми робимо звірку та перерахунок. Окрім того, це пов’язано з отриманням людьми субсидій на водоспоживання. Якщо б взимку ми не виставляли рахунків за спожиту воду за середніми показниками, то люди б просто не отримали субсидії за цей період. Такий підхід ми практикуємо останні роки, жодного разу непорозумінь не виникало. В ситуації з абонентом, яка звернулася до редакції,  сталася технічна помилка. Жінка проживає в квартирі, там є доступ до лічильника, тож ми можемо регулярно виставляти рахунки за фактично спожиту воду. Ми приносимо абоненту свої вибачення та будемо намагатися в подальшому уникати таких непорозумінь.

Коментарі (0)